Storingvrij | Systeemstatus-Register
De Autoriteit voor Zakelijke Integriteit en Transactietoezicht

Contact  /  klacht-indienen   /

Klachtenprocedure bij Stichting Toezicht Zakelijke Betalingsverkeer (STZB)

We zetten ons volop in om je goed van dienst te zijn. Toch kan er iets misgaan. Als dat het geval is, willen we dit heel graag van je horen. Daarom leggen we in deze tekst uit hoe je een klacht indient en wat er daarna met je klacht gebeurt.

Voor het indienen van een klacht kunt u het onderstaande formulier invullen:

Hoe dient u een klacht in?

  1. Online Formulier: Eenvoudig en snel, dat is het indienen van een klacht via ons online formulier. U vindt dit formulier onderaan deze pagina.
  2. E-mail: Daarnaast kunt u uw klacht sturen naar support@stzb.nl.
  3. Telefonisch: Let op, telefonisch klachten indienen is niet mogelijk.

Belangrijke punten

Om je klacht goed af te handelen, is juiste informatie cruciaal. Daarom vragen we je om een duidelijke omschrijving te geven van je probleem.

Wat gebeurt er na het indienen?

  1. Bevestiging: Zodra we uw klacht ontvangen, sturen we een bevestiging.
  2. Onderzoek: Vervolgens onderzoeken we uw klacht grondig.
  3. Antwoord: Tot slot ontvangt u binnen twee weken een gedetailleerd antwoord.
Klachtenafhandelin

Contactgegevens

Het STZB is bereikbaar op:

Op werkdagen van 09.00 tot 17.00

Werken bij de stichting

Wil jij ook iets betekenen voor de maatschappij? Bijdragen aan een sterkere Nederlandse economie?

English »

Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen via onze jaarlijkse rapportages.